måndag 20 april 2009

Tar tillbaka kontrollen.

Gud va jag är dålig på det här - att blogga. Men ska jag vara helt ärlig så skiter jag i det. För jag har inte haft ett liv de senaste veckorna. Kommer ni ihåg att jag kände mig sjukt stressad i början på året? Och att jag sedan tog tag i mig själv och gjorde någonting åt det? Ja, det var ju duktigt. Men nu har jag istället råkat hoppa på ytterligare en extrakurs samt börja skriva för SODA. Plus att jag har börjat jobba extra lite mer för att ha råd. Det är helt sjukt. Jag har verkligen inget liv. Jag är borta fem kvällar i veckan. Träningen blir också lidande. Alla på gymmet säger att man måste ge träningen tid. Men helt seriöst. Jag går upp vid 7 och kommer hem vid 22. När skulle jag få in en träning? Så jag har helt enkelt bestämt mig. Jag hoppar av den nya kursen. Allt för mycket blir lidande. Inklusive bloggen.

1 kommentar: