söndag 18 januari 2009

Metro+mode=falskt.

Jag kanske inte kan så mycket om mode, men det verkar inte de på Metros moderedaktion kunna heller. I onsdags publicerades det en artikel om det nya, sportiga modet. På inköpslistan fanns bla dessa gröna pumashorts. 
Har dessa shorts någonsin varit "inne"? Sist jag såg sådana var -98 på nån tjej på stranden som hade fått för sig att man såg smalare ut i pumashorts än bikini. Do i need to say more? 
Men i och för sig.. De har en bild på Amy Winehouse på en av t-shirtarna. Hon är sportig hur?

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja modet verkar inte riktigt vara sådant som man faktiskt vill ta på sig. Men vem vet, i sommar kanske vi båda går runt i gröna shorts och tycker att vi är assnygga.

Nike sa...

Malin, om jag gör det så är det för att jag har tvingats flytta ut till förorten och försöker smälta in för att inte bli skjuten. Och tillochmed då skulle det vara tveksamt att jag satte på mig ett par. Men absolut, du har en poäng.

Anonym sa...

hahahahahah.