tisdag 7 oktober 2008

Lillebröder.

Jag har världens sötaste småbröder. Den ena är så liten att han inte kan prata men jag lyser upp som en sol varje gång jag ser honom. Han har ett skratt som går rakt till hjärtat. Den andra är lite större och går i skolan. Han är en underbar lillebror (som fortfarande låter mig krama honom)! I går så fick jag en present av honom. Ett presentkort (egengjort) på en "överaskningskonsert". Jga försökte viska till pappa och fråga var det var. Han hade ingen aning. Tydligen har min kära lillebror vunnit två biljetter till konserten och helt sonika bestämt att han skulle ha med just mig. Jag kände mig speciell, utvald och så himla glad. Lillebrorsor är livet!
(oj vad jag håller på å bli gammal och sentimental).

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fint du skriver om dina bröder. skulle jag ha syskon, skulle jag vilja att de var lika fina som dina småbröder ;)