fredag 17 oktober 2008

Mysfilm

Jag är sjuk. Ville bara ligga i sängen hela dagen och göra absolut ingenting. Eller okej kanske titta på lite skräptv eller nån mysig film (du vet tjej träffar kille. tjej blir arg på kille. kille blir snäll. tjej kille lever lyckliga i alla sina dagar). Jag gillar såna dagar. Tyvärr var idag inte en sån dag. Jag hade lovat att jobba. På det nya stället. Och ingen annan kunde. FAN. Men. Nu är jag hemma igen och det var helt ok. Inte mycket att göra samt bordservering. Det innebär bra dricks och trevliga gäster. Jag kunde stå och småprata lite och vara sådär trevlig som jag faktiskt kan vara. Jag skrattade tillochmed på jobbet. Det var länge sen. Men nu är jag hemma, och nu är det dags för mysfilm. Och oboy.  

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, fina nike. krya på dig!